Selamat Datang di Artikel Motivasi Sahabat Sejati



Kamis, 13 Januari 2011

aku terkenang kamu..

mengapa ketika aku sendirian..
aku terkenang kamu..
mengapa ketika tidurku..
aku terigaukan kamu..
mengapa setiap detik piluku..
kau menjadi senyumanku..
aku tak menharap sesuatu yang indah untuk kau beri kepadaku..
cukuplah kau bahagia dalam hidupmu..
kerana ia akan menjadi kebahagiaan kepadaku jua..

kau umpama permata indah didalam kaca..
keindahanmu kekal tanpa usikan..
kau sangat misteri padaku..
kerana senyum tawamu mengiringi pertanyaanku..
semakin kunafi perasaan ku..
semakin menjadi rinduku..
semakin ku lawan dirimu..
semakin tertawan denganmu..
ku tertewas hanya dengan kamu..
ku ingin tahu perasaanmu..
agar dapat ku zahirkan rasa cintaku..
kerana apa yang aku telah tahu..
smakin hari semakin sayang ku padamu...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar